20.7.06

Trouwfoto's Wiel Kierkels en Mia Slabbers. 1937.


Mijn ouders:

Nicolaas Wilhelmus Kierkels,(mijn vader) Roggel 20-1-1910, ov. Horn (z) 27-2-1979, begr. te Heythuysen, tr. Buggenum 11-10-1937 met:
Maria Sibilla Slabbers, (mijn moeder) Buggenum 8-3-1909. ov. Horn (z) 21-2-1999, begr. te Heythuysen.


Laen, Hub, Mam, Pap, Wies en Sjra.

.
Pap, mam, Cor, Teum, To, Miep, Fien en Piet.

Huwelijksreis naar Sittard. 1937.

Email aan Anny:
Hartelijk dank voor je foto's. De foto's van pap en mam plaats ik vandaag nog in mijn blog. Fantastisch om na zoveel jaren deze weer terug te zien. De zuster op de derde foto is niet tante Paterna. Ze heeft geen Slabberskop. Ik zou 't fantastisch vinden als andere familieleden ook eens gingen rommelen in de schoendozen op zolder. Mijn pap had veel broers en zussen. Daar moeten nog veel foto's van bestaan. Als ik ze in mijn Blog zet, gaan ze weer leven.